Volkswagen

Silnik VW 1.8i 16V MPI 125KM-136KM EA827

2818
Silnik VW 1.8i 16V MPI 125KM-136KM EA827

Silniki VAG MPI R3 / R4 / R5 / VR5 są stosowane w samochodach marki

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik VW 1.8i 16V MPI 125KM-136KM EA827 miał zastosowanie w samochodach Audi, Seat, VW w latach 90-tych. Silnik uznawany za pancerny, jego konstrukcja jest bardzo trwała i odporna na duże przebiegi. Jednak nie jest wolna od awarii – do najczęstszych trzeba zaliczyć awarie osprzętu np. przepływomierza czy cewki zapłonowej . Również warto zwracać uwagę na pokrywę zaworów, która objawia się wyciekami oleju. Przy odpowiednim serwisowaniu można śmiało stwierdzić, że silnik jest mało bezawaryjny. Plusem jest dobra kultura pracy zadowalająca dynamika i niezła elastyczność, na minus trzeba zaliczyć poziom spalania. Jeżeli ktoś szuka auta z niezawodną jednostką warto zwrócić uwagę na tą propozycję.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • wysoki pobór oleju

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Kody silnika: ADL/PL/KR

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię