Toyota

Silnik Toyota 3.5 V6 24V VVT-iW 294KM 2GR-FKS

4038
Silnik Toyota 3.5 V6 24V VVT-iW 294KM 2GR-FKS

Silniki Toyota R6 / V6 / V8 są stosowane w samochodach marki

  • Toyota
  • Lexus

Silnik Toyota 3.5 V6 24V VVT-iW 294KM 2GR-FKS wszedł do produkcji w roku 2015  i zasilał m.in. model Lexus RX czwartej generacji. Silnik zaawansowany technologicznie, wyposażony w podwójny wtrysk paliwa D4-S, system zmiennych faz rozrządu Dual VVT-iW oraz cykl pracy Atkinsona. Jednostka cechuje się bardzo dobra dynamiką, wysoką kulturą pracy oraz świetnymi osiągami.


Po stronie minusów trzeba zaliczyć drobne awarie osprzętu, niestety nie należą do tanich w naprawie. Najczęstsze to usterki cewki zapłonowej, wycieki oleju od strony obudowy rozrządu oraz awarie pompy wysokiego ciśnienia. Sama jednostka jest bardzo trwała i przy odpowiednim serwisowaniu pokonuje duże przebiegi bez większych problemów.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • awarie cewek zapłonowych
  • wycieki oleju od strony rozrządu
  • awarie pompy wysokiego ciśnienia

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.5 L, typ oleju: 0W20, wymiana po po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy

Silnik spełnia normy saplin Euro 5/6

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami