Silnik Subaru 2.0i 16V Boxer AVCS 150KM FB20B jest produkowany w Japoni od 2010 roku i zasila szereg modeli Subaru.Konstrukcja zaawansowana technologicznie wyposażona w system faz rozrządu AVCS,plastikowym kolektorem dolotowym z klapami TGV oraz bezobsługowym łańcuchem rozrządu.Jednostka o bardzo dobrej dynamice,wysokiej kulturze pracy i świetnych osiągach.Niestety jej dużym minusem jest zużycie oleju i to bez względu na przebieg, zdarza się nawet od początku użytkowania.Innymi przypadłościami sa problemy z przepustnicą oraz układem chłodzenia na co trzeba bezwzględnie uważać.
Opinia:
Silnik który dużo zniesie aczkolwiek lubi zlopnac olej raz więcej raz mniej . Ciekawy gang .Bezobsługowy . Wymiany oleju co 10 tys. Jednak ja preferuję 5w30 norma sn.api A5 B5.
10.0/10
10.0/10
5.0/10
Zalety:
Ładnie pracuje ,aksamitnie, dobry dół jak na stały napęd na obie osie 150 koni daje radę i na szosie i w terenie