Subaru

Silnik Subaru 1.8i 16V SOHC 103KM EJ18

331
Kategoria: Silniki Subaru
Silnik Subaru 1.8i 16V SOHC 103KM EJ18

Silniki Subaru są stosowane w samochodach marki

  • Subaru

Silnik Subaru 1.8i 16V Boxer 103KM EJ18 miał zastosowanie w modelu Subaru Imprea w latch 1993-1999.Konstrukacja wyposażona we wtrsyk wielopunktowy z rozrządem oparym na pasku którego interwał przypada na 105 tys.km lub 7lat.Jednsotka bardzo trwła o niskiej awaryjności zdarzają się jedynie drobne awarie osprzętu któe wynikają ze złego serwisu lub  dużego przebiegu.Po za tym silnik bardzo dobrze się sparwuje jego dynamika oraz kultura pracy jest na dobrym poziomie.Jedynym mankamentem jest dosyć duży poziom spalania rozwiązaniem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika

Wady

  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po co 105.000 km lub 7 Lat
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 12.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 1
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami