Saab

Silnik Saab 2.0 16V Turbo 210KM B207R

2340
Kategoria: Silniki Saab
Silnik Saab 2.0 16V Turbo 210KM B207R

Silniki Saab są stosowane w samochodach marki

  • Saab

Silnik Saab 2.0 16V Turbo 210KM B207R występował w latach 2003-2012w modelu 9-3 drugiej generacji. Pomimo pojemności wynoszącej 1998 cm samochody z tym silnikiem posiadały oznaczenie 1.8t. Jest to konstrukcja pochodząca z koncernu Opel  GM Ecotec którą zanjdziemy pod nzawą Z20NET.Kierowcy chwalą sobie silnik za wysoką kulturę pracy, bardzo dobrą dynamikę, wysoki moment obrotowy i dużą żywotność.


Minusem jest bardzo drogi serwis oraz części, między innymi wymiana rozrządu, który składa się z trzech łańcuchów, dwóch długich oraz jeden krótki, napinaczy i ślizgów. Poza tym mankamentem silnik jest bardzo chwalony przez użytkowników za dobre osiągi oraz bezawaryjność a przy odpowiednim serwisowaniu i wymianach na czas olejów i filtrów bezproblemowo przejdziemy ponad 500 tys/km.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Zalety

  • trwała jednostka
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • świetna dynamika

Wady

  • wyskie koszty serwisu awarie osprzętu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.0 L, typ oleju: 0W30/5W30, wymiana po po 30.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami