Rover

Silnik Rover 1.8i 16V VVC 146KM-160KM 18K4K

1334
Kategoria: Silniki Rover
Silnik Rover 1.8i 16V VVC 146KM-160KM 18K4K

Silniki Rover są stosowane w samochodach marki

  • Rover
  • Land Rover

Silnik Rover 1.8i 16V VVC 146KM-160KM 18K4K był stosowany w latach 1995-2005 w kilku modelach marki Rover. Silnik pochodzi z rodziny K i jest jego odmianą, która została wyposażona w technologię zmiennych faz rozrządu VVC. Niestety jest to skomplikowany system opracowany przez firmę Rover i w razie jego awarii bardzo kosztowny w naprawie. Trzeba nadmienić również że serwis nie należy do prostych jak również dostępność części jest problematyczna. Poza tym silnik może poszczycić się bardzo dobrą dynamiką wysoką kulturą pracy oraz przyzwoitym poziomie spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy

Wady

  • dostępność części
  • problematyczny serwis
  • awarie elektroniki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.0 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 24.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami