Opel

Silnik Opel 2.0i 16V TWIN-TEC Turbo 204KM C20LET

2115
Silnik Opel 2.0i 16V TWIN-TEC Turbo 204KM C20LET

Silniki Opel SOHC / TWIN-TEC / CIH są stosowane w samochodach marki

  • Opel
  • Chevrolet
  • Daewoo

Silnik Opel 2.0i TWIN-TEC Turbo 204KM C20LET miała zastosowanie w latach 1992-1996 w sportowych modelach Opla .Konstrukacja silnika oparta na poprzedniej odmianie C20XE w której wprowadzono szereg zmian. Jednostka została wyposażona w turbodoładowanie oraz otrzymała nową głowicę to podstawowe zmiany w stosunku do wspomnianej odmiany. Ta odmiana była przedsionkiem do skonstruowania pierwszej odmiany 2 litrowej z rodziny Ecotec. Silnik charakteryzuje się bardzo dobrymi osiągami świetną dynamiką oraz dobra kultura pracy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • dobra kultura pracy
  • świetne osiągi

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • awarie osprzętu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 60.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: GM 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

67%
0%
0%
0%
0%
0%
33%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami