Opel

Silnik Opel 2.0i 16V TWIN-TEC 150KM C20XE

1810
Silnik Opel 2.0i 16V TWIN-TEC 150KM C20XE

Silniki Opel SOHC / TWIN-TEC / CIH są stosowane w samochodach marki

  • Opel
  • Chevrolet
  • Daewoo

Silnik Opel 2.0i TWIN-TEC 150KM C20XE był stosowany w latach 1987-1994 w modelach Opel Astra F Calibra oraz Vectra. To pierwsza odmiana tej jednostki w której zastosowano dwa wałki rozrządu i był przystosowany do modeli o charakterze sportowy. Jednostka trwała o niskiej awaryjności z dobrą dynamiką oraz przyzwoitą kulturą pracy .Na minus trzeba zaliczyć wysoki poziom spalania ,rozwiązaniem może być bezproblemowy montaż instalacji LPG.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika

Wady

  • wysokie poziom spalania
  • drobne awarie elektryki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 60.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: GM 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
33%
0%
67%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami