Mitsubishi

Silnik Mitsubishi 2.0 16V MPI Turbo 202KM 4G63T

2890
Silnik Mitsubishi 2.0 16V MPI Turbo 202KM 4G63T

Silniki Mitsubishi MPI / GDI są stosowane w samochodach marki

  • Mitsubishi
  • Chrysler
  • Hyundai

Silnik Mitsubishi 2.0 MPI Turbo 202KM  z oznaczeniem 4G63T wywodzi się z rodziny Sirius i miał zastosowanie w modelach aut sportowych oraz wyższej klasy SUV. Jednostka może pochwalić się wysoką kulturą pracy bardzo dobrą dynamiką oraz niską awaryjnością. Silnik w opinii użytkowników  nie stwarzająca większych problemów pod warunkiem odpowiedniego serwisowania i pilnowania przeglądów co 15 tys/km. Niestety serwis nie należy do tanich, po za klasycznymi wymianami olejów i filtrów musimy pamiętać o wymianie rozrządu który jest na pasku a jego interwał  przypada na 90tykm.Nie wszystkie części kupimy jako zamienniki a oryginały w ASO są dosyć drogie. Plusem jest dobra współpraca z instalacją LPG


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • bardzo dobra dynamika
  • doba współpraca z LPG

Wady

  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.3 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

57%
0%
0%
0%
14%
0%
29%
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami