Silniki Mitsubishi MIVEC są stosowane w samochodach marki
Silnik Mitsubishi 2.0 MIVEC 150KM 4J11 wszedł do produkcji w 2011 roku i zasilał modele Mitsubishi ASX oraz Outlander, Odmiana 4J11 to nowo opracowana konstrukcja w której postawiono na oszczędność paliwa oraz zmniejszenie norm spalin. Jednostka w całości wykonana z aluminium wykorzystuje wtrysk paliwa wielopunktowy z rozrządem opartym na łańcuchu. W porównaniu do poprzedniej wersji 4B1 zmieniono rozrząd z DOHC na SOHC oraz wprowadzono nowej generacji system MIVEC. Ze względu na wygórowane normy spalin silnik wyposażony w system Start Stop oraz EGR. Silnik charakteryzuje się bardzo dobrą dynamiką, wysoką kultura pracy oraz niskim poziomem spalania .
Opinia:
Po 220000 tys.km. wymieniłem rozrząd potem już tylko olej i filtry. Rzeczywiście trochę głośny Sohc pracuje jak maszyna do szycia. Ale porządny silniczek z CVT robi robotę
9.0/10
9.0/10
9.0/10
Zalety:
Odpala jeździ nie zawiódł mnie jak do tej pory na liczniku 270000 tysięcy km
Wady:
Kultura pracy.
Łańcuszek jednak się rozciągną
Silnik:
150 km. 4j11
Rocznik:
2012
Przebieg:
270000
Spalanie:
9.0 l/100km
Polecam
21.03.2024ASX
(9.3)
Opinia:
Silnik prawie niespotykany w niedrogich autach.
porządny motor wg starej szkoły z nowoczesnym systemem głowicy - dynamiczny i oszczędzający paliwo,
9.0/10
10.0/10
9.0/10
Zalety:
Kultura pracy, niskie spalanie
Wady:
Maksymalny moment obrotowy przy zbyt wysokich obrotach
Silnik:
150
Rocznik:
2020
Przebieg:
32000
Spalanie:
6.5 l/100km
Polecam
25.10.2023Outlander
(10.0)
Opinia:
Silnik bardzo elastyczny i dynamiczny, jedynie na wolnych obrotach ciut głośniejszy od innych silników.