Silnik MG Motor 1.5 16V Turbo GS6 170KM 15FDE wszedł do produkcji w roku 2024 i zasila samochody MG Motor HS II. Nowoczesna konstrukcja 4-cylindrowa z wtryskiem bezpośrednim wyposażona w turbo-intercooler. Jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub z 7-biegową automatyczną skrzynią DCT, która przekazuje napęd na przedzie koła. Silnik może pochwalić się dobra dynamiką, wysoką kulturą pracy oraz przyzwoitym poziomem spalania.
Producent deklaruje, że MG HS średnio spala w graniach 7.3 l na 100km natomiast w trasie uzyskuje wynika w okolicach 6.5 l/100km. Biorąc pod uwagę model auta typu SUV, jego wagę oraz gabaryt wynik jest satysfakcjonujący. Ponadto silnik seryjnie został wyposażony w system start&Stop oraz filtr cząstek stałych GPF co pozwoliło na uzyskanie wygórowanych norm spalin Euro6e.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |