Silnik MG Motor 1.5 16V Turbo GS6 170KM 15FDE

223
Silnik MG Motor 1.5 16V Turbo GS6 170KM 15FDE

Silniki MG Motor / SAIC są stosowane w samochodach marki

  • MG Motor

Silnik MG Motor 1.5 16V Turbo GS6 170KM 15FDE wszedł do produkcji w roku 2024 i zasila samochody MG Motor HS II. Nowoczesna konstrukcja 4-cylindrowa  z wtryskiem bezpośrednim wyposażona w turbo-intercooler. Jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub z 7-biegową automatyczną  skrzynią DCT, która przekazuje napęd na przedzie koła. Silnik może pochwalić się dobra dynamiką, wysoką kulturą pracy oraz przyzwoitym poziomem spalania.


Producent deklaruje, że MG HS średnio spala w graniach 7.3 l na 100km natomiast w trasie uzyskuje wynika w okolicach 6.5 l/100km. Biorąc pod uwagę model auta typu SUV, jego wagę oraz gabaryt wynik jest satysfakcjonujący. Ponadto silnik seryjnie został wyposażony w system start&Stop oraz filtr cząstek stałych GPF co pozwoliło na uzyskanie wygórowanych norm spalin Euro6e.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • spalanie na niskim poziomie

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię