Mercedes-Benz

Silnik Mercedes 1.5 R4 16V Turbo 129/156KM M264 red.

5099
Silnik Mercedes 1.5 R4 16V Turbo 129/156KM M264 red.

Silniki Mercedes R4 EQ Boost M260/M264 są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes Benz

Silnik Mercedes 1.5 R4 16V Turbo 129/156KM to najsłabsza odmiana o tej pojemności z rodziny M264 stosowana od 2019 roku.



Jednostki o pojemności 1.5 L oraz 2.0L z rodziny M260/M264 weszły do produkcji w 2017 roku i zastąpiły silniki z rodziny M270. Konstrukcja silnika nowoczesna, w której zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa, turbosprężarkę  twin-scroll, zmienne fazy rozrządu VVT oraz filtr cząstek stałych GPF. Ta rodzina silników występowała w dwóch odmianach. Wersja M260 montowana była poprzecznie z napędem na oś przednią natomiast wersja M264 montowana była wzdłużnie i napędzała oś tylną. Trzeba nadmienić iż jednostka spełnia rygorystyczne normy spalin Euro6. W opinii użytkowników uchodzi za bardzo udaną konstrukcję, która charakteryzuje się dobrą dynamiką, wysoką kultura pracy oraz niska awaryjnością.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • świetna elastyczność
  • niski poziom spalania

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: ? L, typ oleju: 0W30, wymiana po 25.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

77%
0%
5%
9%
5%
0%
5%
Suma głosów: 22

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami