Silnik JLR 2.0 16V Turbo Mild Hybrid 290/300KM AJ20P4

9
Silnik JLR 2.0 16V Turbo Mild Hybrid 290/300KM AJ20P4

Miękkie hybrydy JLR Ingenium są stosowane w samochodach marki

  • Jaguar
  • Land Rover

Silnik Jaguar/L-R 2.0 16V Turbo Mild Hybrid 290/300KM AJ20P4 wszedł do produkcji w roku 2020 i zasila modele Jaguar E-PACE oraz  Land Rover Discovery Sport i Range Rover Evoque II. Jednostka benzynowa z turbodoładowaniem, zespolona z instalacją  elektryczną 48V oraz wydajnym akumulatorem umieszczonym pod podłogą. Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany miękką hybrydą ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania, przyspieszenia oraz jazdy na wyłączonym silniku.



Ma to miejsce podczas jazdy ze wzniesienia, podczas hamowania lub zatrzymania kiedy to silnik spalinowy jest wyłączony. Jednostka została seryjnie wyposażona w system start&stop oraz filtr cząstek stałych i spełnia normy spalin Euro6d.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • przyzwoity poziom spalania
  • turbodoładowanie

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 7.0 L, typ oleju: 0W-20, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami