Silnik Hyundai/Kia 1.5 16V T-GDI Mild Hybrid 48V G4LK

72
Silnik Hyundai/Kia 1.5 16V T-GDI Mild Hybrid 48V G4LK

Silniki Hyundai T-GDI SmartStream są stosowane w samochodach marki

  • Hyundai

Silnik Hyundai/Kia 1.5 16V T-GDI 48V Hybrid G4LK wszedł do produkcji w roku 2020 i zasila samochody Hyundai i30, Kia cee’d oraz Xceed. Pod maską znajdziemy turbodoładowany silnik 1.5 T-GDI  o mocy 160KM z rodziny Smartstream zespolonym z małą 48 -woltową instalacją elektryczną.



Właśnie ten wspólny układ określany jako miękka hybryda ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania oraz przyspieszenia co wpływa na obniżenie spalania. To rozwiązanie świetnie sprawdza się w jeździe miejskiej kiedy często ruszamy i hamujemy. Dodatkowa moc, którą generuje instalacja 48V znacząco wpływa na przyspieszenie które jest efektowniejsze i bardziej ekologiczne. Ten system nie pozwala na jazdę w trybie EV czyli elektrycznym, słuzy jedynie  do wspomagania pracy silnika spalinowego.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • dobra dynamika
  • dobra elastyczność

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.2 L L, typ oleju: 0W20 /0W30, wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami