Hybryda

Miękka hybryda VW 2.0 16V TFSI 150KM mHEV EA888evo4

138
Miękka hybryda VW 2.0 16V TFSI 150KM mHEV EA888evo4

Silniki Volkswagen TFSI / TFSI Evo są stosowane w samochodach marki

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Miękka hybryda VW 2.0 16V TFSI mHEV EA888evo4 DMSB o mocy 150KM stosowana od 2020 roku w modelach Audi A4 i A5. Silnik występuję z instalacją 48V  i spełnia normy spalin Euro6d. W skrócie to mechanizm rozrusznika i alternatora w jednym bezpośrednio połączonym z silnikiem paskiem klinowym.



Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas rozruchu, przyspieszenia oraz pracy urządzeń elektrycznych pojazdu.. Główne cechy tego systemu to szybszy rozruch jednostki, jazda w pewnych warunkach na zgaszonym silniku oraz wyhamowywanie w trybie bezemisyjnym. Wszystko to jest możliwe ze względu na wspomniana instalację elektryczną przez którą jest gromadzony prąd potrzebny do wyżej wymienionych funkcji.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • bardzo dobra elastyczność
  • przyzwoity poziom spalania

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.2 L, typ oleju: 0W-30 VW 504 00 , wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

20%
0%
20%
20%
20%
20%
0%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię