Silnik BMW 2.0 16V Mild Hybrid Power 218KM B48A20P

145
Silnik BMW 2.0 16V Mild Hybrid Power 218KM B48A20P

Silniki BMW B48 TwinPower są stosowane w samochodach marki

  • BMW
  • MINI

Miękka hybryda BMW 2.0 16V Mild Hybrid Power 218KM B48B20P pojawiła się w ofercie niemieckiego producenta w 2022 roku i znajdziemy ją pod maską serii 2 Active Tourer oraz X1. Jest to nowa generacja miękkich hybryd BMW mHEV Power.Pod maską znajdziemy silnik 2.0 R3 16V 204KM zespolony z małym silnikiem elektrycznym o mocy 19KM co łącznie daje moc systemową 218KM. Właśnie ten wspólny układ ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania oraz przyspieszenia co wpływa na obniżenie spalania oraz lepszą dynamikę .


To rozwiązanie świetnie sprawdza się w jeździe miejskiej kiedy często ruszamy lub hamujemy jak również nagłego przyspieszania.Dodatkowa moc, którą generuje instalacja elektryczna wpływa na przyspieszenie, które jest efektywniejsze i bardziej ekologiczne. Ten system nie pozwala na jazdę w trybie EV czyli elektrycznym a jedynie służy do wspomagania pracy silnika spalinowego. Jednostka seryjnie wyposażona została w filtr cząstek stałych GPF oraz system start&stop, co również przysłużyło się na uzyskanie rygorystycznych norm spalin Euro6d.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • niskie spalanie

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Moc silnika: 204 KM

Moment obrotowy: 320 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 0.9 kWh

Moc silnika EV: 19 KM

Moment obrotowy EV: 55 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)

Moc systemu: 218 KM

Moment obr. systemu: 360 Nm

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.25 L, typ oleju: 0W-20 BMW Longlife17 FE+ 0W-30 BMW Longlife12 FE, wymiana po według wskazań komputera
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami