Mercedes-Benz

Silnik Mercedes 2.2 R4 16V DOHC SFI 150KM M111

3670
Silnik Mercedes 2.2 R4 16V DOHC SFI 150KM M111

Silniki Mercedes R4 Kompressor / CGI / SFI są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes Benz
  • SsangYong

Silnik Mercedes 2.2 R4 16V 150KM jest kolejną odmianą silnika z rodziny M111 w większości stosowaną w USA w latach 90-tych. Konstrukcja została wyposażona w zmienne fazy rozrządu i posiadała wtrysk HFM. Jednostka trwała o niskiej awaryjności, nie sprawiająca użytkownikom większych problemów. Na minus trzeba zaliczyć dosyć wysoki poziom spalania, jednak rozwiązaniem może być bezproblemowy montaż instalacji LPG.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • przyzwoita kultura pracy

Wady

  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.5-5.8 L, typ oleju: 10W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami