Hyundai

Silnik Hyundai/Kia 1.2 16V MPI VVT 86KM G4LA

12169
Silnik Hyundai/Kia 1.2 16V MPI VVT 86KM G4LA

Silniki Hyundai/Kia MPI Kappa są stosowane w samochodach marki

  • Hyundai

Silnik Hyundai/Kia 1.2 16V MPI G4LA  o mocy 86KM wszedł do produkcji w 2011 roku i zasilał modele segmentu A oraz B. W porównaniu do odmiany 78KM ta wersja została wyposażona w zmienne fazy rozrządu VVT. Jednostka trwała, o prostej konstrukcji co przekłada się na małą awaryjność oraz niskie koszty użytkowania. Co do kultury pracy jest na dobrym poziomie, również dynamika i elastyczność jest zadowalająca. Minusem może być głośna praca na wyższych obrotach. Użytkownicy aut z tym sinikiem chwalą sobie niską awaryjność,przyzwoite osiągi oraz niski poziom spalania który średnio kształtuje się w granicach 5-6 l/100km.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • przyzwoite osiągi
  • niskie spalanie

Wady

  • głośna praca na wyższych obrotach

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

5%
0%
73%
5%
5%
5%
9%
Suma głosów: 22

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami