Silnik Hyundai 1.8 16V 122KM G4GB

2611
Silnik Hyundai 1.8 16V 122KM G4GB

Silniki Hyundai Beta są stosowane w samochodach marki

  • Hyundai

Silnik Hyundai 1.8 16V G4GB o mocy 122KM  występował w modelu Hyundai Matrix w latach 2001-2010. Jednostka z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem na pasku a jego interwał przypada na przebieg co 60 tyś. Konstrukcja prosta nieskomplikowana a co za tym idzie trwała i tania w ewentualnych naprawach. Do najbardziej awaryjnych części należą cewki zapłonowe, silniczek krokowy oraz drobna elektryka.


Musimy również pamiętać o wymianie paska rozrządu po 60.000km bo jego zerwanie może  spowodować kosztowne naprawy. Poza tymi mankamentami śmiało może powiedzieć, że silnik jest godny polecenia, dynamika może nie jest na najwyższym poziomie, ale za to spalanie jest w normie średnio 8l. Dodatkowym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • przyzwoita dynamika
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • drobne awarie osprzętu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 60.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 12.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami