Honda

Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 173KM L15

5586
Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 173KM L15

Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda

Silnik Honda 1.5 16V VTEC Turbo 173KM wszedł do produkcji w 2016 roku i miał zastosowanie w modelach Honda Civic X oraz HR-V.To nowoczesna konstrukcja w której wprowadzono szereg nowoczesnych rozwiązań.Jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa wyposażona w Turbosprężarkę MHI-TD03 oraz system VTC zmiennych faz rozrządu,te rozwiązań przełożyły się na świetne osiągi wysokiej kultury pracy oraz bardzo dobrą dynamikę.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: 0W20/Shell SAE 5W-30, wymiana po 12.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 10.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Najbardziej awaryjna część

60%
40%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

30.05.2021 CRV 4x4 manual
(10.0)
Opinia: Świetny silnik przy 120 spalanie 7,8 przy 140 10 L miasto do 8 . Bardzo elastyczny ciągnie od dołu w CRV wystarczający choć nie jest to bolid F1
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: niskie spalanie , świetne osiągi
Wady: brak
  • Silnik: 173 k
  • Rocznik: 2018
  • Przebieg: 35 tys
  • Spalanie: 7.5 l/100km
Polecam