Honda

Silnik Honda 1.6 16V VTEC 160KM B16

4372
Silnik Honda 1.6 16V VTEC 160KM B16

Silniki Honda VTEC / Non-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda
  • Rover

Silnik Honda 1.6i 16V VTEC 160KM to najsłabsza odmiana  z rodziny B która weszła do produkcji w 1998 roku.Konstrukcja rzędowa DOHC w której po raz pierwszy zastosowano zmienne fazy rozrządu VTEC.Jednostka w opinii użytkowników uchodzi za bardzo trwałą z niską awaryjność co powala na pokonanie dużych przebiegów bez większych awarii.Na plus trzeba zaliczyć bardzo dobra dynamikę oraz poprawną kulturę pracy,


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek
  • Ilość oleju silnikowego: 3.6-4.0 L, typ oleju: Motul 5W40, wymiana po 10.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
100%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami