Ford

Silnik Ford 2.0i 16V DOHC 136KM I4-N3

3914
Silnik Ford 2.0i 16V DOHC 136KM I4-N3

Silniki Ford I4 DOHC są stosowane w samochodach marki

Silnik Ford 2.0i 16V DOHC 136KM wszedł do produkcji w roku 1994 i jest kolejną odmianą z rodziny Ford I4 DOHC. Jednostka czterocylindrowa wyposażona w wielopunktowy wtrysk paliwa z rozrządem opartym na łańcuchu oraz  hydraulicznymi popychaczami.Konstrukcja uchodzi za dosyć trwałą przy odpowiednim serwisowaniu pokonuje kilkaset tysięcy kilometrów bez większych problemów.Niestety konstruktorzy nie udo końca przemyśleli układ osprzętu oraz elektryki która jest w ciężko dostępnych miejscach,demontaż oraz ich wymiana sprawi wiele problemów.Do najczęstszych awarii trzeba zaliczyć drobną elektrykę oraz osprzęt,również trzeba nadmienić że spalanie aut z tym silnikiem nie należy do niskich.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra dynamika
  • przyzwoita kultura pracy
  • rozrząd na łańcuchu
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • awarie osprzętu
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.5 L, typ oleju: Formula 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami