Ford

Silnik Ford 1.1i 8V OHV 50KM HCS

3155
Silnik Ford 1.1i 8V OHV 50KM HCS

Silniki Ford HCS / Endura-E są stosowane w samochodach marki

Silnik Ford 1.1i 8V OHV 50KM należy do rodziny HCS (High Compression Swirl), która była stosowana w latach 1988-1996 m.in. w modelu Fiesta Mk3. Jednostka została opracowana ze względu na nowe normy spalin, które nie spełniał jego poprzednik – oryginalna wersja oznaczana jako Valencia. Konstrukcja została częściowo przeprojektowana jednak w większości oparta na wspomnianej odmianie Valencia. Silnik o bardzo prostej budowie, nie sprawiający większych problemów użytkownikowi,do najczęstszych awarii można zaliczyć elektrykę (kable,cewki,alternator). Plusem jest dostępność części oraz bezproblemowy serwis co przekłada się na niskie koszty użytkowania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: jednopunktowy

Zalety

  • prosta konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części
  • bezproblemowy serwis

Wady

  • niska kultura pracy
  • słaba dynamika
  • awarie elektryki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 60.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.3 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
100%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami