Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Fiat 1.3 16V Turbo 150KM wszedł do produkcji w 2018 roku i zasila samochody koncernu Fiat oraz Jeep. Jest to całkowicie nowa konstrukcja silników z rodziny FCA Global Small Engine, którą znajdziemy pod handlową nazwą FireFly.
Jest to konstrukcja modułowa, turbodoładowana, wykonana z aluminium, z wtryskiem bezpośrednim, wyposażona w najnowszej generacji system Multiair III ze zmiennymi fazam rozrządu VVT. Jak przystało na nowoczesne konstrukcje silnik spełnia najbardziej rygorystyczne normy spalin Euro6/D-Temp i jest seryjnie wyposażony w filtr cząstek stałych GPF.
Jak zapewnia producent jednostki spod znaku FireFly są dużo trwalsze od konkurencji i bez większych problemów powinny wytrzymać przebiegi w granicach 240 tys/km. Obecnie silnik zasila Fiata 500X oraz Jeepy: Renegade i Compass.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 1) | (9.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 9.0/10 |