Chrysler

Silnik Chrysler 2.0 16V VVT 156KM ECN

10818
Silnik Chrysler 2.0 16V VVT 156KM ECN

Silniki Chrysler Tigershark są stosowane w samochodach marki

  • Chrysler
  • Dodge
  • Jeep
  • Fiat

Silnik Chrysler 2.0 16V VVT o mocy 156KM stosowany od 2007 roku w modelach Chrysler,Dodge oraz Jeep wchodzi w skład rodziny World Gasoline Engine o nazwie handlowej Tigershark. Jednostka 4-cylindrowa rzędowa DOHC wyposażony w zmienne fazy rozrządu. Konstrukcja wykonana z aluminium , zasilana wtryskiem wielopunktowym z rozrządem opartym na łańcuchu.Jednostka jest chwalona za dobra kulturę pracy,trwałość oraz przyzwoity poziom spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.2 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (8.7)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 8.7/10
Dynamika 7.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Najbardziej awaryjna część

7%
7%
0%
67%
7%
7%
7%
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

28.08.2023 Dodge Caliber 2.0 cvt
(10.0)
Opinia: Mało awaryjna jednostka i w razie czego tania w naprawach ze względu na pośredni wtrysk paliwa i prostą konstrukcję
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: Jeszcze pośredni wtrysk
Wady: Już elektroniczna przepustnica
  • Silnik: 156kM
  • Rocznik: 2008
  • Przebieg: 146000
  • Spalanie: 9.5 l/100km
Polecam
20.01.2021 Chrysler Sebring III (JS)
(8.0)
Opinia: Świetny silnik, jeździłem wieloma "benzyniakami" ale ten jest po prostu bajeczny. Może nie jest najbardziej dynamiczny (Sebring JS to stosunkowo duże auto) ale praktycznie bezawaryjny - jeśli ktoś nie chce ładować się w koszta utrzymania auta od strony mechanicznej to zdecydowanie polecam.
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 4.0/10
Zalety: Brak usterek po przejechaniu 140 000km (Wymiany oleju 5W20 co 10 000km)
Wady: Niezbyt dynamiczny
  • Silnik: 2.0 156KM
  • Rocznik: 2007
  • Przebieg: 141000
  • Spalanie: 9.0 l/100km
Polecam
19.03.2020 Jeep Compass 2.0
(8.0)
Opinia: W jaki sposób są regulowane zawory w tym silniku? Czy są to klasyczne szklanki regulowane mechanicznie czy są regulowane hydraulicznie?
  • 10.0/10
  • 6.0/10
  • 8.0/10
Zalety: wysoka kultura pracy dynamiczny ekonomiczny
Wady: brak
  • Silnik: 156 KM
  • Rocznik: 2011
  • Przebieg: 177 000
  • Spalanie: 9.0 l/100km
Polecam