Chrysler

Silnik Chrysler 6.4 V8 16V HEMI 468KM-491KM ESG

10152
Silnik Chrysler 6.4 V8 16V HEMI 468KM-491KM ESG

Silniki Chrysler HEMI III są stosowane w samochodach marki

  • Chrysler
  • Dodge
  • Jeep

Silnik Chrysler 6.4 V8 16V HEMI o mocy 468, 476, 481 lub 491KM wszedł do produkcji w 2007 roku. Jest to najmocniejsza odmiana z rodziny HEMI. Jednostka konstrukcyjnie bardzo zaawansowana przez co można było uzyskać bardzo wysokie parametry. Jest wyposażona w kute tłoki ze stopu aluminium o bardzo dużej wytrzymałości. Silnik może poszczyć się bardzo dobrymi osiągami świetną kulturą pracy oraz rewelacyjną dynamiką.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultur pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • wysokie koszty serwisu oraz części
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.6 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 13.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 10.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
50%
0%
0%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

02.10.2024 Jeep Grand Cherokee SRT
(10.0)
Opinia: rdzewieje dolny brzeg aluminiowej maski silnika
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: same zalety poza ta jedną, 4.4 sek/ do setki (uwaga : bez Lunch Control, ani razu jeszcze go nie uruchomiłem), max potwierdzona prędkość 255 km.
Wady: Żadnych
  • Silnik: 475 / SRT
  • Rocznik: 2019
  • Przebieg: 90000
  • Spalanie: 18.0 l/100km
Polecam