Silnik Chevrolet 1.4 16V E-TEC II 94/95KM o oznaczeniu L14 był montowany w takich samochodach jak Chevrolet Aveo T200, Laccetti czy Nubira J200.
Rodzina silników E-TEC wbrew powszechnym opiniom nie jest odpowiednikiem silników ECOTEC Opla, jednak na niektóre z rozwiązań koncernu GM firma Deawoo uzyskała licencje.
Jednostki E-TEC zostały opracowane w niemieckim ośrodku technicznym Daewoo a produkowane były wyłącznie w fabryce w Bupyeong. W 1997 roku wraz z pojawieniem się na rynku modelu Lanos zostały one zaktualizowane. Na polskim rynku odmiana 1.4 16V była jedną z najczęściej spotykanych w autach Chevroleta po tym jak zniknęła marka Daewoo.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Średnia (głosów: 2) | (9.3) |
Trwałość | 10.0/10 |
Utrzymanie | 10.0/10 |
Dynamika | 8.0/10 |