Chevrolet

Silnik Chevrolet 0.8 6V M-TEC 51KM F8CV

6273
Silnik Chevrolet 0.8 6V M-TEC 51KM F8CV

Silniki benzynowe Chevrolet są stosowane w samochodach marki

  • Chevrolet
  • Daewoo

Silnik Chevrolet 0.8 M-TEC 51KM został oparty na bloku F8C konstrukcji Suzuki. Jednostka 3-cylindrowa jest rozwinięciem silnika S-TEC stosowanego w Suzuki Alto i Daewoo Tico. Na potrzeby użycia silnika w modelu Matiz a później Spark, podniesiono moc do 51KM i zastosowano wielopunktowy wtrysk paliwa.



Jednostka o prostej konstrukcji, uznawana za trwałą i niezawodną. Ewentualne naprawy są proste i nie wymagają dużego wkładu finansowego. Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG.

Ze względu na niską moc silnikowi brakuje dynamiki a poziom zużycia paliwa w porównaniu do pojemności jest dosyć wysoki.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 3-cylindrowy

Ilość zaworów: 6

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • prosta konstrukcja
  • wysoka niezawodność
  • niskie koszty utrzymania

Wady

  • słaba dynamika
  • relatywnie wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 60.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 2.7 L L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Więcej informacji o instalacjach LPG znajdziesz na MotoLPG.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

27%
0%
9%
0%
27%
0%
36%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami