BMW

Silnik BMW 6.6 V12 48V Turbo 585/610KM N74TU

6102
Silnik BMW 6.6 V12 48V Turbo 585/610KM N74TU

Silniki BMW Turbo N55 / N63 / N74 są stosowane w samochodach marki

  • BMW
  • Land Rover

Silnik BMW 6.6 V12 Turbo N74B66 o mocy 585 lub 610KM wszedł do produkcji w 2016 roku i miał zastosowanie w samochodzie marki BMW Serii 7 G11. Jest to pierwsza jednostka BMW w układzie V12  z podwójnym doładowaniem która jest następcą wersji N73. Silnik został wyposażony w zmienny rozrząd zaworów zwany Vanos jednak nie posiada Valvotronic. Największym atutem tej jednostki jest świetna dynamika wysoka kultura pracy oraz bardzo dobre osiągi co było nadrzędnym celem inżynierów z BMW. Koncern z Bawarii  informuje że silnik w 2023 roku zostanie wycofany ze swojej oferty.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 12-cylindrowy

Ilość zaworów: 48

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi
  • wysoka kultura pracy
  • podwójne doładowanie

Wady

  • bardzo wysokie koszty utrzymania
  • wysoki poziom spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 10.5 L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
40%
0%
0%
60%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami