BMW

Silnik BMW 4.8is V8 32V 360KM N62B48

13814
Silnik BMW 4.8is V8 32V 360KM N62B48

Silniki BMW N62 / N73 są stosowane w samochodach marki

  • BMW

Silnik BMW 4.8 V8 N62B48 360KM wszedł do produkcji w 2004 roku i był stosowany do 2010 r w wielu modelach BMW. Silnik o bardzo trwałej konstrukcji z rozrządem opartym na łańcuchu w którym zastosowano płynne zmiany wzniosu zaworów Valvectronic oraz faz rozrządu wałków dolotowych (Double Vanos). Trzeba nadmienić że jest to pierwszy silnik na świecie z kolektorem dolotowym o zmiennej długości.Konstrukcja odlana z aluminium blok oraz głowica, natomiast korbowody kute wykonane ze sproszkowanego metalu. Silnik charakteryzuje się świetnymi osiągami oraz wysoką kultura pracy jak przystało na jednostkę 8-cylindrową. Do minusów musimy zaliczyć wysokie koszty użytkowania takie jak serwis oraz spalanie.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobre osiągi
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 8.0 L, typ oleju: Castrol 0W30 / 5W30, wymiana po co 30.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 2 lata
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Więcej informacji o instalacjach LPG znajdziesz na MotoLPG.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

61%
0%
0%
0%
0%
0%
39%
Suma głosów: 23

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami