Silniki BMW M50 / M52 / M54 / M30 są stosowane w samochodach marki
Silnik BMW 2.0 R6 M50B20 o mocy 150KM produkowany był w latach 1989-1994 i zasilał samochody BMW serii 3 E36 oraz BMW serii 5 E34.Jednostka sześciocylindrowa rzędowa z podwójnym wałkiem rozrządu blok wykonany z żeliwa a głowica ze stopu aluminium.W 1992 roku silnik został poddany modernizacji i wtedy wprowadzono pierwszy raz w silnikach BMW zmienne fazy rozrządu nazywane Vanos (wersje M50TUB20 oraz M50TUB25). W opinii kierowców jednostka uchodzi za bardzo trwałą oraz mało awaryjną a dynamika oraz kultura pracy jest zadowalająca.
Opinia:
Polecam to bardzo trwały silnik mający dużo do zaoferowania
10.0/10
7.0/10
10.0/10
Zalety:
Dobre przyspieszenie
Dobre osiągi
Trwałośc-ogulnie
Dobry dźwięk dla ucha
Wady:
Uczelka pod głowicą
Duże spalanie
Silnik:
150hp 320i
Rocznik:
1997
Przebieg:
360000
Spalanie:
11.0 l/100km
Polecam
01.02.2020e36 coupe
(7.7)
Opinia:
silnik pancerny...idiotoodporny...żeliwny blok
w bmw e36 z 1993r od wymiany do wymiany nie brał grama oleju.....czego nie mozna powiedziec o nowszych m52 czy m54