Silnik Hyundai 2.0i G4GF o mocy 139KM występował w Hyundaiu Lantra oraz Hyundaiu Coupe w latach 1995-2000. Jednostka z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem na pasku a jego interwał przypada na przebieg co 60 tyś. Konstrukcja prosta, nieskomplikowana a co za tym idzie trwała i tania w ewentualnych naprawach.
Do najbardziej awaryjnych części należą cewki zapłonowe. Musimy również pamiętać o wymianie paska rozrządu po 60.000km bo jego zerwanie może spowodować kosztowne naprawy. Poza tymi mankamentami śmiało może powiedzieć, że silnik jest godny polecenia, dynamika może nie jest na najwyższym poziomie ale za to spalanie jest w normie średnio 8l. Dużym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Średnia (głosów: 1) | (9.3) |
Trwałość | 10.0/10 |
Utrzymanie | 8.0/10 |
Dynamika | 10.0/10 |