Silniki Volvo VME - DOHC są stosowane w samochodach marki
Silnik Volvo 2.0 R5 10V DOHC B5 202FS o mocy 126KM był stosowany w latach 1995-2000 i znajdziemy go pod maska samochodów Volvo 850, S70 oraz V70. Konstrukcja silnika bardzo trwała, o niskiej awaryjności. Drobne awarie nękające tą odmianę to awarie takich podzespołów jak przepływomierz, cewka zapłonowa, pompa paliwa oraz termostat. W szczególności użytkownicy muszą pamiętać o wymianie paska rozrządu przez przebiegiem 120tys ponieważ zdarzają się jego pęknięcia.Poza tym silnik jest bardzo trwały a przy odpowiednim serwisowaniu przebiegi przekraczają nawet 500 tys. km!
Opinia:
Pancernik jakich malo. Teraz robię test oleju. 60000 już nie wymieniany
10.0/10
10.0/10
4.0/10
Silnik:
126
Rocznik / Przebieg:
95r. 300000
Spalanie:
14.0 l/100km
Polecam
31.07.2018Mirek
(5.7)
Opinia:
Silnik i całe auto to taki wół roboczy nie do zdarcia,minus słaba dynamika duże spalanie i cięzko się nagrzewa w zimie ale to może była wina termostatu.Cześci zamienne ogólnodostępne serwis tani auto do roboty.