Silnik Mitsubishi 3.8 V6 24V MIVEC o mocy 250KM miał zastosowanie w Mitsubishi Pajero IV. Konstrukcja japońska, w której zastosowano system zmiennych faz rozrządu MIVEC która pochodzi z rynku amerykańskiego. Jednostka może pochwalić się wysoka kulturą pracy świetną dynamiką oraz jak na moc oraz pojemność przyzwoitym poziomem spalania.Jednak musimy pamiętać że auto z tym silnikiem są raczej przeznaczone na trasy wtedy spalanie jest do przyjęcia ,niestety w mieście już nie jest tak wesoło.
Jednostka mało awaryjna i nie stwarzająca większych problemów pod warunkiem odpowiedniego serwisowania i pilnowania przeglądów co 15 tys/km.Niestety serwis nie należy do tanich,po za klasycznymi wymianami olejów i filtrów Nie wszystkie części kupimy jako zamienniki a oryginały w ASO są dosyć drogie.Ogromnym plusem jest dobra współpraca z instalacjami LPG.Siilnik jest chwalony za bardzo dobre osiągi, wysoką kulturę pracy a oraz trwałość.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
Średnia (głosów: 3) | (8.7) |
Trwałość | 9.7/10 |
Utrzymanie | 7.0/10 |
Dynamika | 9.3/10 |