Honda

Silnik Honda 2.0i 16V 131KM-133KM F20

10334
Silnik Honda 2.0i 16V 131KM-133KM F20

Silniki Honda VTEC / Non-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda
  • Rover

Silnik Honda 2.0i 16V o mocy 131-133KM miał zastosowanie w Hondzie Accord V oraz modelu Prelude. Konstrukcja silnika nieskomplikowana, co przekłada się na bezproblemowy serwis oraz dostępność części. Przy odpowiednim użytkowaniu oraz przestrzeganiu terminów wymiany płynów i części, silnik praktycznie bezawaryjny. Dynamika na dobrym poziomie, minusem jest spalanie zwłaszcza miejskie w granicach 13L. Plusem jest możliwość montażu instalacji LPG.

Popularne silniki tego producenta


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • przyzwoita dynamika

Wady

  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek
  • Ilość oleju silnikowego: 3.8 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 10.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 6 miesięcy
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.7)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 8.0/10
Dynamika 5.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
50%
50%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

03.01.2018 Waldek
(7.7)
Opinia: Miałem go w Acordzie z 98 roku silnik może trwały nie psujący się ale palący bardzo dużo i o słabej dynamice.Jak by mi przyszło go kupić jeszcze raz to bym się zastanwiła dzisiaj na rynku sa lepsze oferty, Nie wiem co napisać czy polecam czy
  • 10.0/10
  • 8.0/10
  • 5.0/10
  • Silnik: Accord 130KM
  • Rocznik: 1998
  • Przebieg: 240
  • Spalanie: 10.0 l/100km
Polecam