Silniki BMW Turbo N55 / N63 / N74 są stosowane w samochodach marki
Silnik BMW 4.4 V8 Turbo N63B44 o mocy 408KM jest przeznaczony do topowych modeli BMW. Jednostka zaawansowana technologicznie z turbosprężarką Garrett MGT2256SL oraz wtryskiem bezpośrednim. Silnik występuje również w wersji ActiveHybrid która generuje moc wspólnie z silnikiem elektrycznym 485KM a spalanie nie przekracza 10l/100km. Jednostka o świetnych osiągach, bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy. Niestety koszty serwisu oraz utrzymania idą w tysiące a to oferta dla ludzi o grubym portfelu, którzy czerpią przyjemność z jazdy nie bacząc na koszty jakie ponoszą.
Opinia:
Ten silnik pod względem trwałości to dno. Leją wtryski, które powodują podawanie zbyt dużej dawki paliwa do cylindra, co powoduje, że nie spalone jego ilości spływają po gładzi cylindra i rozcienczają z czasem olej, a to prowadzi do zatarcia silnika. Bardzo często te silniki były
wymieniane na gwarancji po przebiegach 40-60 tkm. Wtryski wypadałoby wymienaić co ok 60tkm, a koszt wymiany w aso to ok 10 tysi
2.0/10
10.0/10
10.0/10
Zalety:
- jedyna zaleta tego silnika, to taka, że ciągnie jak oszalały
Wady:
- ten silnik generuje nieprawdopodobne ilości ciepła co jest gwoździem do trumny - padające wtryski - zatarte silniki - padają uszczelniacze zaworowe - od nadmiernego ciepła uszkadzają się pierścienie tłokowe
Silnik:
n63b44
Rocznik:
2010
Przebieg:
70000
Spalanie:
15.0 l/100km
Odradzam
04.02.2018Tomek
(7.3)
Opinia:
Co do samego silnika to jest The Best niezniszczalny bezawaryjny,świetne osiągi niestety opatrzone dużymi kosztami za paliwo.To tak pokrótce,dal mnie to nie problem ale jak ktoś liczy że przy jeździe na niższych obrotach zejdzie po niżej 10 l to niech zapomni ,tym autem nie da
się jeździć delikatnie.Ja jestem zadowolony i mogę polecić wszystkim z czystym sumieniem.