Silniki Renault TCe / SCe / VVT są stosowane w samochodach marki
Silnik Renault 2.0 16V VVT o mocy 140KM z oznaczeniem M4R to jednostka zapożyczona od koncernu Nissan (MR20). Jednostka miała zastosowanie w samochodach segmentu C i D i najczęściej spotkamy je pod maską Renault Megane, Scenic’a oraz Laguny. Kierowcy chwalą sobie silnik za wysoką kulturę pracy, bardzo dobrą dynamikę, wysoki moment obrotowy oraz niski poziom spalania. Atutem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu z bezterminową gwarancją!!! Silnik jest bardzo chwalony przez użytkowników za dobre osiągi oraz bezawaryjność.
Opinia:
Bardzo fajny silnik cichutki bez turbo i ma naprawdę kopa.
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Zalety:
Silnik
cisza
Wady:
?
Silnik:
2.0
Rocznik:
2010
Przebieg:
195000
Spalanie:
8.8 l/100km
Polecam
08.04.2022Laguna III
(10.0)
Opinia:
Po prostu super. Mam go już 4 lata. Żadnych problemów.
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Zalety:
Największą zaletą jest to, że jest.
Wady:
Brak
Silnik:
140 KM
Rocznik:
2008
Przebieg:
221000
Spalanie:
9.2 l/100km
Polecam
12.02.2021Laguna 3
(9.3)
Opinia:
Silnik 2.0 140km E85
Zakup Laguny3 przy przebiegu 87tys .
Teraz ma 183 tys. - żadnych problemów
Bardzo polecam.
10.0/10
10.0/10
8.0/10
Zalety:
zerowe koszty - standardowe wymiany
Wady:
spalanie
Silnik:
140km/M4R
Rocznik:
2010
Przebieg:
183tys
Spalanie:
8.0 l/100km
Polecam
15.09.2020Scenic Grand 2.0 CVT
(9.3)
Opinia:
Nie mam zastrzeżeń co do funkcjonowania i eksploatacji silnika przebieg 185 tyskm
10.0/10
9.0/10
9.0/10
Zalety:
Bezawaryjność, dobra dynamika,
Wady:
?
Silnik:
140KM
Rocznik:
2011
Przebieg:
185tkm
Spalanie:
8.0 l/100km
Polecam
03.05.2020Laguna III
(8.7)
Opinia:
Witam mam ten silnik w Lagunie III. Silnik to największy plus tego auta. Mam wstawione LPG i nie miałem żadnych problemów z wypalaniem gniazd zaworowych. Na LPG przejechalem do tej pory ponad 100 tyś km. Silnik faktycznie potrafi palić ale ja i tak go polecam.
Olej wymieniam co roku a przejerzdzam około 20 tyś rocznie