Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Fiat 1.6 E-Torq o mocy 110 KM osiąga maksymalny moment obrotowy 152Nm dostępny od 4500ob/min. Silnik o groźnie brzmiącej nazwie E-Torq wydawałby się nowoczesną konstrukcja jak przystało na erę downsizingu z turbosprężarką czy wtryskiem bezpośrednim, nic bardziej mylnego.
Silnik fiatowski to jednostka oparta na prostych rozwiązaniach z wielopunktowym wtryskiem co przekłada się na dużą trwałość, brak uciążliwych awarii jak równie łatwy montaż instalacji LPG. Jednak czy to wystarcza na dzisiejsze czasy? Niektórzy będą rozczarowani tym silnikiem, ma słabą dynamikę, niski moment obrotowy i dosyć wysoki poziom spalania. Na pewno dużym atutem tego silnika będzie jego trwałość i bezproblemowa naprawa w razie awarii.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
LPG – możliwość kupna nowego auta w salonie z instalacja LPG
| Średnia (głosów: 4) | (7.4) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 7.5/10 |
| Dynamika | 5.8/10 |