Nissan

Silnik Nissan 2.0 141KM MR20DE

70027
Kategoria: Silniki Nissan
Silnik Nissan 2.0 141KM MR20DE

Silniki Nissan są stosowane w samochodach marki

  • Nissan
  • Infiniti

Silnik Nissan 2.0 16V o moc 140KM o oznaczeniu MR20DE to jednostka koncernu Nissan, która miała również zastosowanie w modelach Qashqai I, X-Trail II a także Renault Megane i Laguna. Kierowcy chwalą sobie silnik za wysoką kulturę pracy, bardzo dobrą dynamikę, wysoki moment obrotowy oraz przyzwoity poziom spalania na trasie. Atutem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu z bezterminową gwarancją!!!.Silnik jest bardzo chwalony przez użytkowników za dobre osiągi oraz niską awaryjność.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • przyzwoity poziom spalania
  • niska awaryjność
  • rozrząd na łańcuchu z bezterminową gwarancją

Wady

  • drogie części i serwis
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.4 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Silniki 2.0 to jednostka  Nissana  o oznaczeniu (MR20DE) ma również zastosowanie w samochodach Renault gdzie ma oznaczenie ( M4R)

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 7) (7.9)
Trwałość 8.6/10
Utrzymanie 7.1/10
Dynamika 7.9/10
Głosy według opinii użytkowników: 6 1

Najbardziej awaryjna część

44%
5%
2%
5%
8%
3%
33%
Suma głosów: 87

Opinie użytkowników

09.02.2024 Laguna 3
(9.0)
Opinia: Mam ten silnik w lagunie 3 . Kupiona przy przebiegu 82 tys, założyłem od razu LPG i już mam najechane 145 tys bez żadnych napraw.Olej zmieniam co 10-12 tys.
  • 10.0/10
  • 9.0/10
  • 8.0/10
Zalety: Dosyć elastyczny, w miarę oszczędny ale przede wszystkim bezawaryjny
Wady: Mógłby mieć kilka koni wiecej
  • Silnik: 140 KM/ 2 .0 benzyna
  • Rocznik: 2008
  • Przebieg: 145000
  • Spalanie: 11.0 l/100km
Polecam
02.10.2023 Megane III
(9.3)
Opinia: Posiadam ten silnik sprzężony ze skrzynią X-Tronic w Megane III. W ciągu 2 lat (60 tys km) wymieniłem tylko alternator, poza tym kompletnie bezawaryjny. Odkąd go mam jest założony gaz STAG 4 i pracuje z nim idealnie, żadnych regulacji zaworów nie robiłem i póki co
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 8.0/10
Zalety: Bezawaryjność, koszty utrzymania, dynamika
Wady: Spalanie
  • Silnik: 140
  • Rocznik: 2010
  • Przebieg: 140000
  • Spalanie: 11.0 l/100km
Polecam
21.03.2023 RENAULT GRAND SCENIC 3
(8.0)
Opinia: Super silnik. Mam go w Renault Grand Scenic 3. przy 200k przebiegu założony gaz. Po 3 latach nalatane już 270k bez najmniejszego problemu. Totalna bujda o musowej regulacji luzów zaworowych ( chyba że instalacje gazową zakładał Mirek z Januszem...). Spalanie samochodu 7-8 gazu przy średniej prędkosci do
  • 9.0/10
  • 8.0/10
  • 7.0/10
Zalety: łańcuch rozrządu, bezproblemowy, spalanie w granicach normy,
Wady: Sprzężenie z skrzynią CVT (trzeba się przyzwyczaić że działa jak skuter)
  • Silnik: M4R (MR20DE)
  • Rocznik: 2009
  • Przebieg: 270000
  • Spalanie: 10.0 l/100km
Polecam
11.01.2022 Nissan X-Trail 2,0 + LPG
(8.7)
Opinia: Poniżej typowy złośliwy komentarz w dodatku gość pisząc go nie miał zielonego pojęcia o systemie regulacji luzów zaworowych w tym silniku, są w nim wymienne szklanki regulacyjne, a koszt rzekomej regulacji za 5000zł wyssał sobie z palca :-) Silnik bez problemów jeździ z LPG,
  • 9.0/10
  • 8.0/10
  • 9.0/10
Zalety: łańcuch rozrządu, dobra dynamika, współpracuje z LPG
Wady: spore spalanie, dlatego warto zainstalować LPG
  • Silnik: 2,0 16V 140KM
  • Rocznik: 2010
  • Przebieg: 230
  • Spalanie: 11.0 l/100km
Polecam
05.04.2021 qashqai
(3.7)
Opinia: nie nadaje sie do gazu stanowczo
  • 5.0/10
  • 1.0/10
  • 5.0/10
Wady: regulacja zaworow raz w roku srednio koszt do 5000zL
  • Silnik: 140KM
  • Rocznik: 2009
  • Przebieg: 130000
  • Spalanie: 10.0 l/100km
Odradzam

Wybierz silnik i dodaj opinię