Silniki Mitsubishi MIVEC są stosowane w samochodach marki
Silnik Mitsubishi 1.5 16V MIVEC o mocy 109KM spotkamy w Mitsubishi Colt oraz Lancer a także w Smarcie forfour to wspólna konstrukcja z DaimlerChrysler. Jednostka może pochwalić się wysoką kulturą pracy bardzo dobrą dynamiką oraz przyzwoitym poziomem spalania. Jednostka mało awaryjna i nie stwarzająca większych problemów pod warunkiem odpowiedniego serwisowania i pilnowania przeglądów co 20 tys/km,plusem jest rozrząd opart na łańcuchu..Nie zalecany jest montaż instalacji LPG -jeżeli jednak zdecydujemy się montaż musimy to zrobić w renomowanej firmie oraz zastosować lubryfikację. Również musimy pamiętać o regulacji luzów zaworowych.
Opinia:
Silnik całkowicie bezawaryjny, dynamiczny, bezproblemowy
10.0/10
10.0/10
8.0/10
Zalety:
Bezawaryjny
Wady:
nieco głośny ale to chyba nie z powodu silnika
Silnik:
109 KM
Rocznik:
2010
Przebieg:
133000
Spalanie:
6.0 l/100km
Polecam
10.12.2019Lancer
(8.7)
Opinia:
Silnik bezawaryjny
10.0/10
10.0/10
6.0/10
Zalety:
Bezawaryjność
Wady:
brak
Silnik:
1.5
Rocznik:
2010
Przebieg:
90000
Spalanie:
9.0 l/100km
Polecam
01.08.2018Heniek
(8.0)
Opinia:
Czytając banialuki na temat LPG w tym silniku (1.5 benz 80kW) zmierzyłem wczoraj luzy zaworowe po 285 tysiącach(!) na gazie - wszystkie luzy mieściły się w granicach nominalnych!
Szklankowa regulacja zaworów to też nic strasznego i mechanik, który twierdzi, że to jakaś strasznie
trudna sprawa nie jest zawodowcem tylko zwykłym amatorem...
10.0/10
7.0/10
7.0/10
Silnik:
Colt VI 2004
Rocznik / Przebieg:
285 000
Spalanie:
7.0 l/100km
Polecam
12.01.2018jawo
(8.3)
Opinia:
silnik niemal "pancerny", dość dynamiczny jak na tą pojemność, bardzo oszczędny, przez 8 lat zero awarii
10.0/10
9.0/10
6.0/10
Silnik:
Lancer 1.5/109 km/
Rocznik / Przebieg:
2009/90 tys
Spalanie:
5.8 l/100km
Polecam
02.10.2016Andrzej
(6.0)
Opinia:
Raz na 45000km należy skontrolować luz zaworowy, poza tym brak usterek jednostki. Koszt regulacji luzów około 1300 zł. Silnik zasilany LPG