Silniki Hyundai Epsilon są stosowane w samochodach marki
Silnik Hyundai 1.1 iRDE G4H48 o mocy 67-69KM miał zastosowanie w samochodach Hyundai i10 oraz Getz. Jednostka bardzo trwała o konstrukcji prostej co przekłada się na znikomą awaryjność oraz niskie koszty użytkowania. Do najbardziej awaryjnych podzespołów trzeba zaliczyć awarie koła pasowego rozrządu (warto sprawdzić podczas wymiany paska) oraz awarie cewki zapłonowej.
Poza tym można stwierdzić, że silnik jest praktycznie bezawaryjny. Dynamika jest na średnim poziomie a silnik lepiej sprawuje się na wysokich obrotach, jest żwawy ale za to staje się głośniejszy. Reasumując jednostka trwała o przyzwoitym poziomie spalania oraz niskich kosztach użytkowania.
Opinia:
Jak na razie same plusy autko użytkujemy juz trzeci rok,kupione ze względu na dojazdy do pracy.Zależało nam na niskim spalaniu i tak jest,co do walorów samego silnika nie zachwyca ale nie oto chodziło auto ma zawieść z punktu A do punktu B.Duży plus za bezawaryjność
kompletnie nic się nie dzieje,zima mu nie straszna zapala bez problemu.Dobry i tani silniczek do miasta idealny.