Silniki Honda i-VTEC serii L są stosowane w samochodach marki
Silnik Honda 1.4 i-VTEC o mocy 99-100KM jest to bliźniacza konstrukcja do 1.2 i-VTEC. Jednostka prosta, o bardzo niskiej awaryjności, ze zmiennymi fazami rozrządu i rozrządem opartym na łańcuchu. Jednostka lubiąca wysokie obroty na których jest bardzo dynamiczna, może poszczycić się niezłymi osiągami.
Silnik sprawujący się idealnie w mieście jak również na trasie, jego przyspieszenie i praca silnika jest na dobrym poziomie. Musimy pamiętać o regulacji luzów zaworowych co 40tys/km a w przypadku montażu instalacji LPG trzeba zmniejszyć ten okres do 20 tys/km co pozwoli uniknąć problemów z wypaleniem gniazd zaworowych. Poza tym jednostka trwała, praktycznie bezawaryjna a spalanie jest na niskim poziomie średnio 6-7L.
Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/tompow/domains/motobenzyna.pl/wp-content/themes/wankom/single-engine.php on line 562
Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/tompow/domains/motobenzyna.pl/wp-content/themes/wankom/single-engine.php on line 565
Czy poleciłbyś ten silnik?
Suma głosów:
75
75
Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/tompow/domains/motobenzyna.pl/wp-content/themes/wankom/single-engine.php on line 591
1
Najbardziej awaryjna część
65%
4%
6%
6%
7%
4%
9%
Suma głosów:
54
Opinie użytkowników
10.01.2023Civic 9
(7.7)
Opinia:
Silnik do Civic IX, całkiem wystarczający. Nie jest demonem szybkości, ale do miasta wystarczy. W trasie trzeba utrzymywać większe obroty żeby mieć prędkość powyżej 130. Najważniejsze zalety bezawaryjne jednostka i oszczędna. Trzeba pamiętać o serwisie olejowy również w skrzyni biegów. Wnętrze w pełni
ergonomiczne, bagaznik spory jak na tą klasę
9.0/10
8.0/10
6.0/10
Zalety:
Oszczędny
Bezawaryjny
Brak dwumasy, turbiny czyli 0 problemów.
Spory bagaznik jak na kompakta
Wady:
Regulacja zaworow
Trochę brakuje mocy
Słaba widoczność w tylnej szybie.
Silnik:
100
Rocznik:
2012
Przebieg:
91000
Spalanie:
6.0 l/100km
Polecam
24.09.2021Honda Civic UFO
(10.0)
Opinia:
Świetny silnik pod każdym względem idealny zarówno do jazdy miejskiej jak i na trasy .Mam go od kilku lat w Hondzie UFO totalnie nic nie zawodzi po za wymianami oleju nic się nie dzieje.Jedyne co zauważyłem to delikatny pobór oleju to tak na 1000km jakaś
setka dolewki.Ogromnym plusem jest cicha praca super elastyczność niczym w dieslu i niskie spalanie.
Wady:
niewielki pobór oleju na 1000 km dolewam setkę oleju
Silnik:
1.4 100 i-VTEC
Rocznik:
2009
Przebieg:
187.000
Spalanie:
6.8 l/100km
Polecam
15.05.2021Honda Civic IX
(9.7)
Opinia:
Bezawaryjna konstrukcja. Bardzo niskie spalanie
10.0/10
10.0/10
9.0/10
Silnik:
100
Rocznik:
2015
Przebieg:
80 000
Spalanie:
5.9 l/100km
Polecam
15.05.2021Civic IX
(6.0)
Opinia:
Silnik całkowicie bezawaryjny. Użytkuję w Civic IX. Bardzo niskie spalanie. W porównaniu z 1.8 brak zużycia oleju i problemów z rozruchem. Silnik elastyczny i oferujący niezłą dynamikę. Sprawdzona tradycyjna konstrukcja bez wtrysku bezpośredniego, turbosprężarki itp. Cena wysoka, ale za tyle kosztuje spokój na drodze.
6.0/10
6.0/10
6.0/10
Zalety:
Niskie spalanie, bezawaryjność
Wady:
brak
Silnik:
100
Rocznik:
2016
Przebieg:
40
Spalanie:
5.6 l/100km
Polecam
16.07.2017Piotrek
(9.3)
Opinia:
Silnik bardzo oszczędny a przy tym dosyć dynamiczny a najważniejsze że nie ma z nim żadnych problemów,w końcu to Honda.Spalanie niskie jak przy dieslu trasa 5.5L Miasto 8L a średnio to 6.5L więc co chcieć więcej.Minusem ceny części i serwisu w ASO ale można serwisować
na własną rękę.Co do samego silnika jestem bardzo mile zaskoczony 100KM jest tak dobrze wywarzone do tego auta ani mało ani dużo,auto pięknie się zbiera silnik dosyć elastyczny.Nie ma problemu czy to wyższe obroty czy niższe praca jego jest cicha i bardzo ładna.Honda zrobiła kolejny dobry silnik .