Opel

Opel Insignia B 1.5 16V Turbo 165KM (B15XFT)

3309

Dane techniczne

Opel Insignia B 1.5 16V Turbo 165KM (B15XFT)
Pojemność [cm3] 1490
Moc [KM] 165
Moment obrotowy [Nm] 250
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 222
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.9

Lata produkcji: 2017-2020 Turbosprężarka

Nadwozie: liftback kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju GM 5W30
Ilość oleju 4.0
Wymiana oleju 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 16V Turbo 140KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.6 16V Turbo 200KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 9.5L

Trasa 7.0L

Najbardziej awaryjna część

29%
10%
5%
5%
14%
10%
14%
14%
0%
Suma głosów: 21

Opinie użytkowników

28.03.2025 INSIGNIA B 2019r. / 120000 km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 9.5L

Trasa 7.0L

Opinia: Na chwilę obecną największy koszt to paliwo (wcześniej na gazie się jeździło, to żadnego odczucia na budżecie domowym nie było, a tutaj spogląda się na spalanie...). Poza tankowaniem to były robione wymiany oleju w silniku co 10k max, chociaż na amerykańskich forach zalecają najlepiej pomiędzy
Zalety: - Przestronne wnętrze, - Duży bagażnik (wersja grand sport), - Elastyczny silnik (1.5 turbo 165KM), - Świetny design nadwozia, - Brak oznak korozji, - Brak wycieraczki tylnej (moim zdaniem szpeci ten samochód, także dobrze, że nie mam tego gadżetu, który można posiadać jeśli ktoś chciał).
Wady: -Wyciszenie mogłoby być lepsze, ale to plaga w obecnych czasach (problem wygłuszenia jest "zwalony" na klienta... ), - do tego co powyżej można dodać, że przy parkowaniu tyłem / przodem, dają się słyszeć stuknięcie opon jak wskakują na troszeczkę podniesiony parking względem jezdni, -Spore spalanie, ale jak
Polecam

Najbardziej awaryjna część

29%
10%
5%
5%
14%
10%
14%
14%
0%
Suma głosów: 21