Fiat Stilo 2.4 20V DOHC 170KM (Pratola)

8517
Kategoria: Fiat Stilo

Dane techniczne

Fiat Stilo 2.4 20V DOHC 170KM (Pratola)
Pojemność [cm3] 2446
Moc [KM] 170
Moment obrotowy [Nm] 221
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 213
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.9

Lata produkcji: 2001-2004

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 13.6L

Średnie 9.8L

Trasa 7.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.8 16V 133KM 8.0 1 0 8.0 l/100km
1.6 16V 103KM 8.6 3 0 8.0 l/100km
1.4 16V 95KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (5.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 4.0/10
Spalanie benzyny 4.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 12.5L

Średnie 10.0L

Trasa 8.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

22.11.2016 Karol Fiat Stilo Abarth 3D, 2.4 24V benzyna, 2001 rok
Średnia ocena: (5.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 4.0/10
Spalanie benzyny 4.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.5L

Średnie 10.0L

Trasa 8.0L

Opinia: Samochód dla konesera tak naprawdę. Silnik jest bardzo mocny jak na tę konstrukcję. Przyspiesza aż miło. Minimalnie zbyt wolna skrzynia/sprzęgło do tej mocy (dla kogoś kto chciałby poszaleć), ale mi to akurat nie przeszkadzało bo moc jest mi potrzebna do płynnej jazdy a nie
Zalety: - przyspieszenie - dźwięk silnika - redukcja z 5 do 3 - miodzio :) - świetny i wciąż dość świeży i oryginalny wygląd auta - skrzynia Selespeed - bardzo dobra sekwencyjna skrzynia oprócz niektórych jej kaprysów
Wady: - awaryjność - ciągłe mini awarie (duża ilość elektroniki wiąże się z ciągłymi błędami na komputerze) - niski komfort jazdy (głośno w środku, niewygodne fotele "sportowe") - piszczący pasek alternatora/klimy - nawet świeżo po wymianach - skrzynia Seles
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 5