Ford

Ford Mustang Mk6 3.7 V6 24V Ti-VCT 305KM (Duratec 37)

3813
Kategoria: Ford Mustang

Dane techniczne

Ford Mustang Mk6 3.7 V6 24V Ti-VCT 305KM (Duratec 37)
Pojemność [cm3] 3726
Moc [KM] 305
Moment obrotowy [Nm] 379
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2014-2017

Nadwozie: coupe cabrio

Segment: G+ (sportowe premium)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju Motorcraft 5W20
Ilość oleju 5.7
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.3 16V 317KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
5.0 V8 422KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 13.0L

Średnie 11.0L

Trasa 9.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

17.03.2022 Mustang 2011 1lift 2011
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 13.0L

Średnie 11.0L

Trasa 9.0L

Opinia: Posiadam Mustanga z 2011 roku po pierwszym lifcie 3,7. Nie mam żadnych uwag praktycznie. Jedyne co bym zmienił to skrzynie biegów- automat pracuje w typowo amerykańskim stylu czyli zawsze musi pomyśleć przed działaniem. Od 2015 automat pracuje o wiele szybciej. Jechalem takim, który zmieniał biegi
Zalety: Niskie spalanie. Wygląd. Frajda z jazdy. Są tańsze od Audi i BMW :)
Wady: Brak
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2