Citroen

Citroen C3 III 1.2 12V PureTech 110KM (EB2 ADT)

3305
Kategoria: Citroen C3

Dane techniczne

Citroen C3 III 1.2 12V PureTech 110KM (EB2 ADT)
Pojemność [cm3] 1199
Moc [KM] 110
Moment obrotowy [Nm] 205
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2017-2020 Turbosprężarka

Nadwozie: hatchback

Segment: B (małe)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 3.2
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.2 12V 68KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.2 12V 82KM 7.8 1 0 6.0 l/100km
1.2 12V 83KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.0L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

42%
5%
5%
5%
21%
5%
11%
5%
0%
Suma głosów: 19

Opinie użytkowników

07.12.2021 Citroen C3 III PurTech 1,2 110KM rocznik 2018, przebieg 60000km
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.0L

Trasa 5.2L

Opinia: Szybko po 45000km zużyły się tylne tarcze i klocki. Przy przeglądzie technicznym 60000km okazało się, że przecieka uszczelka korka oleju. Ja wierzyłem informacji na wyświetlaczu "poziom oleju prawidłowy". Od tego czasu serwis zablokował tę informację i poziom oleju można sprawdzić tylko bagnetem, Po
Zalety: Ciekawy dizajn., Dobre przyśpieszenie, jak na auto tej wielości, Małe spalanie, ale bez przesady Diesle palą mniej
Wady: Nieprecyzyjna skrzynia biegów. Bujanie całej karoserii przy wrzucaniu biegu, na niskich prędkościach Niebiespieczne jest wyświetlacie informacji na wyświetlaczu "poziom oleju prawidłowy", co powoduje rezygnację z użycia bagnetu, a pomiar automatyczny obarczony jest dużym błędem.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

42%
5%
5%
5%
21%
5%
11%
5%
0%
Suma głosów: 19