Ford

Ford Focus Mk3 1.6 16V Duratec Ti-VCT 105KM (Sigma)

20120

Dane techniczne

Ford Focus Mk3 1.6 16V Duratec Ti-VCT 105KM (Sigma)
Pojemność [cm3] 1596
Moc [KM] 105
Moment obrotowy [Nm] 150
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 182
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.3

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: hatchback sedan kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 8.3L

Średnie 5.9L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Formula 5W30
Ilość oleju 4.1
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 160.000 km lub 10 lat

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.0 12V 100KM 9.9 2 0 5.8 l/100km
1.0 12V 125KM 10.0 1 0 6.5 l/100km
1.6 16V 85KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.6L

Średnie 7.3L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

16%
2%
4%
4%
63%
2%
4%
5%
2%
Suma głosów: 56

Opinie użytkowników

17.03.2018 Robert 105KM 2012r. 259tys.
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.6L

Średnie 7.3L

Trasa 6.0L

Opinia: Auto trochę inne niż poprzednik z podobną mocą. Zdecydowanie słabszy i trochę muli. Zawieszenie doskonałe, świetnie trzyma się drogi i daje pewność w zakrętach. Spalanie też nieco wyższe niż w poprzedniku ale nie najgorsze. Wnętrze przestronne i wygodne a podgrzewana szyba w zimie to rewelacja!
Zalety: elastyczny silnik, zawieszenie, podgrzewana przednia szyba
Wady: spalanie, trochę muli
Polecam

Najbardziej awaryjna część

16%
2%
4%
4%
63%
2%
4%
5%
2%
Suma głosów: 56