Popularne na rynku

Peugeot 308 II 1.2 12V e-THP 130KM (EB2DTS)

9962

Dane techniczne

Peugeot 308 II 1.2 12V e-THP 130KM (EB2DTS)
Pojemność [cm3] 1199
Moc [KM] 130
Moment obrotowy [Nm] 230
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 207
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.6

Lata produkcji: 2013-2017 Turbosprężarka

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.8L

Średnie 4.9L

Trasa 3.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 3.2
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 100.000 km lub 6 lat /pracujący w oleju

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 16V THP 156KM 6.5 1 0 6.5 l/100km
1.2 12V VTi 82KM 9.3 1 0 5.0 l/100km
1.2 12V e-THP 110KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.2L

Trasa 4.5L

Najbardziej awaryjna część

43%
4%
4%
4%
22%
4%
4%
9%
4%
Suma głosów: 23

Opinie użytkowników

29.09.2017 Artur Peugeot 308 II 1.2 e-THP 130KM 2015r 48 tys
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.2L

Trasa 4.5L

Opinia: Niesamowity dźwięk silnika na dużych obrotach, co jest niesłyszalne w innych tak małych pojemnościowo odmianach. Niskie spalanie, dobre wyposażenie i dobre doznania podczas prowadzenia. Niestety cena serwisu i sam koszt auta spory. Wszystko inne na razie na plus!
Zalety: elastyczny silnik, spalanie, turbosprężarka, układ jezdny
Wady: cena
Polecam

Najbardziej awaryjna część

43%
4%
4%
4%
22%
4%
4%
9%
4%
Suma głosów: 23