Renault

Silnik Renault 1.4 16V MPI 82KM K4J

1656
Silnik Renault 1.4 16V MPI 82KM K4J

Silniki Renault MPI / EFI / IDE są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault

Silnik Renault 1.4 16V MPI 82KM K4J  miał zastosowanie w samochodach marki  Renault.Jednostka wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na pasku którego interwał przypada na 120 tys/km. Konstrukcja bardzo udana, nie przysparza kierowcom większych problemów a do najbardziej uciążliwych są awarie cewki zapłonowej, również wymiana rozrządu nie należy do prostych.


Przy odpowiedniej eksploatacji wymianie na czas olejów i filtrów spokojnie można przejechać bez większych napraw 400-500tys kilometrów.  Dodatkowym atutem tej jednostki jest niski poziom spalania i dobra kultura pracy, średnio auto z tym silnikiem potrzebuje 7l benzyny na 100 kilometrów.Dodatkowym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji gazowej LPG. Kierowcy chwalą sobie silnik za jego bezawaryjność oraz łatwą dostępność części w niskich cenach.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra kultura pracy
  • niskie zużycie paliwa
  • bezproblemowy montaż LPG

Wady

  • ciężki dostęp do rozrządu
  • słaby punkt to cewka zapłonowa firmy Sagem

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 80.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5 L, typ oleju: Eff 5W40 , wymiana po 30.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami