Renault

Silnik Renault 1.4 8V MPI 75KM K7J

3817
Silnik Renault 1.4 8V MPI 75KM K7J

Silniki Renault MPI / EFI / IDE są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault

Silnik Renault 1.4 MPI 75KM K7J znajdziemy pod maską  samochodów marki Renault oraz Dacia. Konstrukcja silnika prosta a zarazem bardzo trwałą nie stwarzająca użytkownikowi większych problemów. Silnik był produkowany od 1995.r do 2010 r  i był oparty na konstrukcjach z lat 80-tych.Jednostka żeliwna z aluminiową głowicą i pojedynczym wałkiem rozrządu napędzanym paskiem.


Silnik nie posiada hydraulicznych popychaczy przez co jego praca jest dosyć głośna, ponadto wymagana jest regulacja zaworów co 20-30 tys/km która jest dosyć kosztowna i uciążliwa.Dodatkowym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji gazowej LPG. Po za tym silnik odwdzięcza się praktycznie zerową awaryjnością i dosyć przyzwoitym poziomem spalania .


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • przyzwoity poziom spalania

Wady

  • drobne awarie elektryki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.4 L, typ oleju: Elf Excellium 5W40, wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

25%
0%
25%
0%
50%
0%
0%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami